Názory žáků 4. ročníku na práci v daltonských blocích
Jirka O. Dalton mi přijde dobrý. Pracuje se mi dobře a můžu...
Daltonská výuka vychází ze tří základních principů:
Tyto principy umožňují žákovi aktivně se zúčastnit vzdělávání. V daltonských blocích ustupuje učitel do pozadí a přebírá roli pomocníka, průvodce ve vzdělávacím procesu. Pomocí vhodně volených aktivit tak odbourává stres a současně umožňuje žákovi, aby si postupně budoval pracovní návyky, jako je samostatné a nezávislé myšlení, schopnost kreativně řešit úkoly v týmu, efektivní organizace času a také tolerance k odlišnostem mezi lidmi.
Více o projektu naleznete na stránce projektu
Jirka O. Dalton mi přijde dobrý. Pracuje se mi dobře a můžu...
5. května 2022 proběhla jubilejní daltonská konference. Pozvání přijali všichni zástupci českých...
V 1. třídě se děti na naší škole seznamují s jinou...
Učivo vlastivědy se nám v pololetí změnilo. Zeměpisnou část vystřídaly nejstarší dějiny lidstva....
Dne 5. května proběhla v Brně mezinárodní konference Dalton for 21st century...
Dne 8. dubna 2016 navštívili naši školu tři studenti Karlovy univerzity. V...
Před Vánocemi jsme se poprvé setkali ve výuce s daltonem. Prvky daltonu jsme...